ساخت وبلاگ جدید
ساخت وبلاگ جدید و حرفه ای در چند ثانیه
نقش مدیران تالار

نقش مدیران تالار

دسته‌بندی نشده

بررسی نقش مدیران تالار

مدیران تالار

دانستن نقش مدیران تالار، یکی از مهم‌ترین معیارها برای رهبری آن است.

مدیرکل، باید کنترل و نظارت خوبی به تمامی بخش ها داشته باشد تا همه چیز برای برگزاری مراسم به خوبی پیش برود.

هر کدام از بخش‌های تالار مدیریت مخصوص به خود را دارد و مدیرکل تالار، فعالیت تمامی سرپرست‌ها را نظارت و بررسی میکند.

در این مقاله، وظایف مختلف مدیران تالار را بررسی میکنیم و همچنین توضیح می‌دهیم که سرپرست هر بخش آن، باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا در حین اجرای مراسم همه چیز به خوبی پیش برود و مشکلی پیش نیاید.

معمولا هر تالار سه مدیر اصلی دارد که شامل موارد زیر است

1. مدیر بخش پذیرایی و تشریفات

2. مدیریت آشپزخانه تالار

3. مدیر داخلی

مدیر بخش پذیرایی و تشریفات

بررسی نقش مدیر پذیرایی و تشریفات در تالار
بررسی نقش مدیر پذیرایی و تشریفات در تالار

مدیر بخش تشریفات باید مطمئن شود که تمامی مهمانان از نحوه پذیرایی، رفتار پرسنل، کیفیت غذاها، کیفیت میوه ها و در کل از همه خدمات راضی هستند و کسی شکایتی ندارد. همچنین مدیر پذیرایی باید اطمینان حاصل کند که کارهای مختلف، منظم و بر طبق برنامه مشخصی در حال انجام هستند.

بررسی وظایف مدیر بخش پذیرایی و تشریفات :

1.تعیین وظایف هر کدام از پرسنل

2.تغییر منوها به صورت دوره‌ای

3.ایجاد تازگی و تنوع در خدمات

4.کمک به کارکنان برای چیدن میزها

5.نظارت بر کارکنان و کنترل آماده بودن همه وسایل پذیرایی

6.جلب رضایت مهمان‌ها

7.گوشزد کردن رعایت نکات بهداشتی به کارکنان و ایجاد تنوع غذایی

8.رعایت ایمنی در انجام کارها

یک مدیر تشریفات، باید چه خصوصیاتی داشته باشد

مدیر تشریفات
مدیر تشریفات
·  توانایی انتخاب افراد مناسب برای انجام کارها

مدیر بخش تشریفات باید بداند که چه افرادی را برای انجام کارهای مختلف انتخاب کند و مسئولیت پرسنل خود را، با توجه به توانایی‌هایشان مشخص کند .

·  بررسی محیط برگزاری مراسم ها

قبل از اجرای مراسم، مدیر تشریفات باید محیط را بررسی کند تا مطمئن باشد که همه کارها منظم و طبق برنامه انجام می‌شود. همچنین باید از پاکیزه بودن محیط نیز اطمینان حاصل کند.

· داشتن رفتار حرفه‌ای

یک مدیر تشریفات خوب، شیوه برخورد با کارکنان و مشتریان را میداند و با نحوه صحبت با هر کدام از آنها، آشنایی کامل دارد. اگر مدیر تشریفات رفتار بدی با پرسنل تالار داشته باشد باعث آزرده خاطر شدن آنها و گرفتن بازخورد بدی از کارکنان می‌شود. همچنین اگر رفتار غیر حرفه‌ای با مشتریان داشته باشد، باعث فسخ قرارداد از طرف آنها می‌شود.

· توانایی برگزاری انواع مراسم

اینکه مدیر تشریفات تنها قابلیت برگزاری یک سری مراسم مخصوص را داشته باشد یک نقص بزرگ برای تالار محسوب می‌شود.شما ممکن است مشتری‌های مختلفی داشته باشید و همه آنها خواستار گرفتن یک نوع مجلس، مثل مجلس عروسی نباشند. مثلا یکی از مشتریان شما میخواهد مراسم مذهبی در تالار شما برگزار کند یا یکی دیگر میخواهد صرفا از مهمانان خود پذیرایی کند .یک مدیر تشریفات حرفه‌ای، توانایی برگزاری و مدیریت هر جور مراسمی را دارد و میتواند در مراسم مختلف به خوبی همه چیز را تحت کنترل داشته باشد .

برای دیدن ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید ( بررسی نقش مدیران تالار )


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی: مدیر ,تشریفات ,داشته ,تالار ,مدیران ,پذیرایی ,مدیر تشریفات ,داشته باشد ,تشریفات باید ,مدیران تالار ,می‌شود همچنین
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شهید جاویدالاثر احمد مختاری اشک محتشم مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) دستجرد سلام Melissa باطراوت گاهی برای دلم مینویسم لیموترش شفااااف روستای سلیمانی